„Nie bądźcie sztampowi” – eksperci radzą, jak funkcjonować w świecie mediów

Być naturalnym i spontanicznym czy poruszać się po utartych ścieżkach? Jak wzbudzać emocje słuchaczy i radzić sobie z emocjami własnymi? Czy dziennikarz to przeciwnik, a może sprzymierzeniec? W kolejnej odsłonie debaty z cyklu „Wybiegaj swoją przyszłość” rozmawialiśmy o wszystkim, co wiąże się z obecnością sportowców w mediach.

Współpraca z mediami może otworzyć drzwi do sponsorów, budować wiarygodność i pomóc przejść z kariery sportowej do roli eksperta. Może jednak stać się źródłem problemów — zwłaszcza gdy zabraknie przygotowania lub planu działania na wypadek kryzysu. Jedno jest pewne: sportowiec na wysokim poziomie prędzej czy później stanie przed kamerą. Lepiej zrobić to świadomie.

@wybiegajwprzyszlosc

Jak radzić sobie z wystąpieniami przed kamerą? Jak wzbudzać emocje u odbiorców? Na co zwraca uwagę potencjalny sponsor? Na kim się wzorować, a z kogo lepiej nie brać przykładu? W kolejnej odsłonie konferencji z cyklu „Wybiegaj swoją przyszłość” rozmawialiśmy o roli mediów w życiu sportowca i praktycznej stronie współistnienia tych światów. W dyskusji udział wzięli: 🔸️Marlena Jezierska, Dyrektor Biura Nadzoru Standardów Sponsoringowych w GK ORLEN, 🔹️Aleksander Dzięciołowski, Dziennikarz TVP Sport, 🔸️Tomasz Smokowski, Dziennikarz, fundraiser w Fundacji Wybiegaj w Przyszłość. Na kierownicy Kuba Pawlak 🔝 Zachęcamy do obejrzenia debaty. **** Partnerzy Fundacji @ORLEN oraz @Lilou @ORLEN Team #wybiegajwprzyszłość #sport #lekkoatletyka #współpraca #media

♬ Chill Vibes – Febri Handika

Do debaty pod tytułem „Sportowiec w mediach” zaprosiliśmy praktyków – dziennikarzy sportowych i eksperta z zakresu sponsoringu. Przeanalizowali oni, jak przygotować się do rozmowy przed kamerą, jak odpowiadać na trudne pytania i jak wykorzystywać storytelling, żeby Twoja historia pracowała na markę osobistą.

Gośćmi w studiu byli:

– Tomasz Smokowski, dziennikarz i fundraiser w Fundacji Wybiegaj w Przyszłość,
– Marlena Jezierska, dyrektor Biura Nadzoru Standardów Sponsoringowych w GK ORLEN,
– Aleksander Dzięciołowski, dziennikarz TVP Sport.

To piąta odsłona cyklu. Wszystkie dotychczasowe odcinki znajdziecie na naszym kanale w serwisie YouTube. Ostatnia tegoroczna debata odbędzie się 13 listopada o godzinie 19:00. Jej tematem będzie życie zawodowe po zakończeniu kariery sportowej.

*****

Fundacja Wybiegaj w Przyszłość wspiera młodych sportowców – finansowo, edukacyjnie i mentalnie. Partnerami Fundacji Wybiegaj w Przyszłość są marki: ORLEN i Lilou. Fundację wspiera także Bank Pekao S.A., Salomon i Fundacja PVE Dobra Energia. Partnerami medialnymi są Wirtualna Polska, TVP Sport i Bieganie.pl. Więcej informacji na kanałach SoMe: Instagram | Tik Tok | Facebook | LinkedIn | YouTube