Ruszył cykl konferencji edukacyjnych „Wybiegaj swoją przyszłość” skierowanych do młodych sportowców, trenerów i rodziców. Organizatorem jest Fundacja Wybiegaj w Przyszłość, a tematem pierwszego odcinka był sponsoring w sporcie.
Fundacja Wybiegaj w Przyszłość, poza wsparciem finansowym, otacza młodych sportowców również szeroką opieką merytoryczną, a jednym z jej filarów są konferencje „Wybiegaj swoją przyszłość” z udziałem uznanych ekspertów. Zawodnicy, będący na początku swej sportowej drogi, dowiedzą się miedzy innymi, jak nawiązywać i utrzymywać relacje z potencjalnymi partnerami biznesowymi, jak budować swoją markę osobistą, komunikować się w mediach, budować dwutorową ścieżkę kariery i co robić po jej zakończeniu.
W inauguracyjnej odsłonie cyklu udział wzięli Michał Rutkowski, Dyrektor Biura Sponsoringu Sportowego ORLEN S.A., Kinga Hyrzyńska, Kierownik Zespołu Projektów Sportowych ORLEN S.A., Marek Plawgo, wybitny lekkoatleta, Wiceprezes PZLA i członek Rady Programowej Fundacji Wybiegaj w Przyszłość oraz Filip Cieśliński, ekspert ds. marketingu sportowego. Rozmowę poprowadził Kuba Pawlak, twórca „Race Pace”, jednego z najpopularniejszych podcastów o tematyce sportowej.
Goście debatowali między innymi o znaczeniu wsparcia sponsorskiego w karierze młodego sportowca, o tym ile dla potencjalnego sponsora waży wynik sportowy, a ile wizerunek i historia stojąca za zawodnikiem czy jak zwiększyć swoją atrakcyjność, nawet uprawiając mniej medialną dyscyplinę sportu.
Rozmowy są realizowane w formie videocastów live transmitowanych na kanale YouTube Fundacji Wybiegaj w Przyszłość oraz publikowanych w serwisie Spotify. Partnerem projektu jest marka ORLEN. Projekt jest współfinansowany ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Wybiegaj swoją przyszłość – odc. 1 „Sponsoring w sporcie”
Kolejny odcinek ukaże się 15 maja, a tematem będzie: „Sport i studia. Dlaczego warto?”
W ramach cyklu zostaną poruszone także tematy:
- TWOJA MARKA, TWOJA PRZYSZŁOŚĆ – PRAKTYCZNE NARZĘDZIA DO BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ
- JAK SKUTECZNIE GODZIĆ NAUKĘ ZE SPORTEM? – DZIAŁAM DWUTOROWO
- SPORTOWIEC W MEDIACH. Dobre praktyki w wystąpieniach publicznych
- NOWY ETAP: CO ROBIĆ PO SPORTOWEJ KARIERZE? ZAWODY DLA SPORTOWCÓW. „
***
Fundacja Wybiegaj w Przyszłość wspiera młodych sportowców – finansowo, edukacyjnie i mentalnie. Partnerami Fundacji Wybiegaj w Przyszłość są marki: ORLEN i Lilou. Fundację wspiera także Bank Pekao S.A., Salomon i Fundacja PVE Dobra Energia. Partnerami medialnymi są Wirtualna Polska, Bieganie.pl. Więcej informacji na www.fundacjawybiegawprzyszlosc.pl oraz na kanałach SoMe: Instagram | Tik Tok | Facebook | LinkedIn | YouTube